FAQ

Częste pytania

Co obejmuje ubezpieczenie?

Ubezpieczenie:

Na każdym z naszych wyjazdów ubezpieczenie KL, NNW z rozszerzeniem SKI/SNB zawarte jest w cenie wyjazdu.

Podstawowe sumy ubezpieczeń wynoszą:

  • KL: 50 000 PLN (koszty leczenia za granicą)
  • Ratownictwo: 40 000 PLN
  • NNW: 15 000 PLN (następstwo nieszczęśliwych wypadków)

Ubezpieczenie zawierane jest w TU PZU.

Istnieje również możliwość dokupienia opcji rozszerzonych:

  • Ubezpieczenie PREMIUM+COVID – rozszerzenie ubezpieczenia KL (w tym ratownictwo) do 30.000 EUR / ok.  135.000 PLN, NNW do 20.000 EUR / ok. 90.000 PLN, OC do 30.000 EUR / ok. 135.000 PLN oraz rozszerzenie o COVID-19: koszt 80 PLN
  • Ubezpieczenie EXTREME+COVID – rozszerzenie ubezpieczenia KL (w tym ratownictwo) do 30.000 EUR / ok.  135.000 PLN, NNW do 20.000 EUR / ok. 90.000 PLN, OC do 30.000 EUR / ok. 135.000 PLN, bagaż podróżny do 2.000 EUR / 9.000 PLN oraz rozszerzenie o COVID-19; dodatkowo ubezpieczenie działa podczas jazdy poza wyznaczonymi trasami (FREERIDE) oraz w snowparku (FREESTYLE): koszt 140 PLN
  • Ubezpieczenie SUPER EXTREME+COVID –rozszerzenie ubezpieczenia KL (w tym ratownictwo) do 60.000 EUR / ok.  270.000 PLN, NNW do 15.000 EUR / ok. 68.000 PLN, OC do 30.000 EUR / ok. 135.000 PLN, bagaż podróżny do 2.000 EUR / 9.000 PLN oraz rozszerzenie o COVID-19; dodatkowo ubezpieczenie działa podczas jazdy poza trasami (FREERIDE) oraz w snowparku (FREESTYLE): koszt 200 PLN

Dodatkowo wszystkie z wymienionych wyżej ubezpieczeń rozszerzonych obejmują także choroby przewlekłe, zdarzenia pod wpływem alkoholu, COVID-19 oraz terroryzm.

W tych niepewnych czasach sugerujemy także wykupienie ubezpieczenia od rezygnacji, dzięki któremu otrzymasz zwrot kosztów, w przypadku konieczności nagłej rezygnacji z wyjazdu (ważny, niespodziewany powód rezygnacji, który musi zostać udokumentowany):

  • Ubezpieczenie REZYGNACJA+COVID+KWARANTANNA – ubezpieczenie od rezygnacji rozszerzone o zachorowanie na COVID-19 i kwarantannę uniemożliwiające wyjazd: koszt 5,31% ceny wyjazdu

Polecamy również wyrobić kartę NFZ EKUZ – więcej info znajdziecie tutaj:
KARTA EKUZ NFZ

 

  1. Ubezpieczenie Kosztów Leczenia zapewniają, w przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku:
  • Leczenie w Ambulatorium i Hospitalizację
  • Koszty Ratownictwa
  • Wizyty lekarza
  • Zakup niezbędnych lekarstw i środków opatrunkowych
  • Leczenie powikłań ciąży
  • Przedwczesny poród
  • Leczenie Stomatologiczne
  • Komorę dekompresyjną
  • Transport do placówki medycznej
  • Transport między placówkami medycznymi
  • Transport do miejsca zakwaterowania
  • Naprawę i zakup i zakup okularów oraz naprawę protez
  • Ochrona pod wpływem alkoholu

Jeżeli w wyniku leczenia prowadzonego za granicą niezbędna jest kontynuacja leczenia w Rzeczpospolitej Polskiej ubezpieczenie obejmuje dodatkowo :

  • Pierwszą konsultację u lekarza prowadzącego kontynuację leczenia w Polsce
  • Zdjęcie gipsu, zmianę opatrunku, zdjęcie szwów
  • Koszty sprzętu rehabilitacyjnego
  • Dzienne świadczenie szpitalne
  • Transport do placówki i pomiędzy nimi
  1. Zakres assistance obejmuje :
  • Całodobowy dyżur Centrali Alarmowej
  • Rozmowę telefoniczną z lekarzem Centrali Alarmowej
  • Tłumacza telefonicznego
  • Transport do kraju zamieszkania
  • Transport ubezpieczonego w celu kontynuacji podróży
  • Transport zwłok ubezpieczonego
  • Zakup trumny lub urny oraz kremacji za granicą
  • Koszty wyżywienia i zakwaterowania w celu rekonwalescencji
  • Przekazanie wiadomości
  • Pomoc w przypadku utraty dokumentów
  • Zwrot utraconej gotówki
  • Przedłużenie ochrony ubezpieczeniowej
  • Telefoniczna pomoc prawna
  • Zastępstwo kierowcy
  • Opóźnienie lotu
  • Opóźnienie bagażu
  • Organizację przekazania gotówki
  • Transport Osoby Towarzyszącej niezbędnej do sprowadzenia ubezpieczonego do kraju zamieszkania
  • Wyżywienie i zakwaterowanie Osoby Towarzyszącej niezbędnej do załatwienia spraw związanych z powrotem
  • Wizytę osoby towarzyszącej
  • Wyżywanie i zakwaterowanie osoby pozostającej z ciałem ubezpieczonego
  • Transport osoby towarzyszącej związku ze śmiercią ubezpieczonego
  • Koszty transportu opiekuna

Skąd mogę mieć pewność, że wyjazd na pewno dojdzie do skutku?

Jeśli słowo organizatorów to za mało, gwarantem wyjazdu są wpłacone wszystkie niezbędne zaliczki naszym kontrahentom. Podchodzimy do organizacji inaczej niż podobne nam firmy. Miejscówki są już zaklepane, zanim oferta pojawi się na stronie. Dzięki temu, przedstawiamy Wam najniższą cenę, jaką możemy zaproponować. Traktujemy Was oraz swoją pracę na tyle poważnie, że nie pozwolimy sobie na jakiekolwiek niedociągnięcia.

Czy możecie nam zagwarantować dobre warunki śniegowe?

Tego nie może zagwarantować nawet najlepszy meteorolog, ale jeśli wierzyć położeniu geograficznemu miejsc do których jeździmy, terminom wyjazdów oraz prognozom specjalistów, to nie ma się czego obawiać. Dodatkowo większość tras w ośrodkach do których jeździmy jest sztucznie dośnieżana.

Do kiedy muszę wpłacić pieniądze?

Zaliczkę w wysokości 400PLN należy wpłacić do 48h po rezerwacji miejsca na stronie internetowej. Jeśli tego nie zrobisz Twoje miejsce zostanie zaproponowane innej osobie. Tylko wpłata zaliczki gwarantuje pewne miejsce na wyjeździe. Pozostałą kwotę wpłacamy najpóźniej 30 dni przed wyjazdem.

W jaki sposób mogę zaznaczyć z kim chcę być w apartamencie?

Wystarczy wpisać tą samą nazwę grupy podczas rezerwacji, a my postaramy się zakwaterować Was razem. Nie dajemy jednak gwarancji, aby ją otrzymać razezerwuj wraz ze znajomymi wspólny apartament mailowo pod adrese info@snowmotion.pl.

Chciałbym być sam w apartamencie ze swoim partnerem / partnerką. Czy istnieje taka możliwość?

Jak najbardziej! Tutaj panuje jednak zasada kto pierwszy ten lepszy. „Dwójki” udostępniamy za dodatkową opłatą, jednak ich ilość jest ograniczona. Możesz również zarezerwować większy apartament i opłacić wolne łóżka (tzw. wakaty).

Jak będzie wyglądać szkolenie z instruktorem?

Ludzie, którzy szkolą uczestników naszych wyjazdów to specjaliści z najwyższej półki z certyfikatami wydanymi przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Licencja ta jest wydawana po wymagających szkoleniach i szczegółowej selekcji, a jej posiadacze mają prawo do zakładania własnych szkół jeździeckich i nauczania na terenie całej Unii Europejskiej.
Trening w sumie do 12godzin (ok. 2h dziennie). Zajęcia dla początkujących zaczynają się rano (ok. godziny 9-10). Więcej informacji w zakładce Dlaczego My / Szkolenia.

Co jeśli chcę dojechać własnym autem?

Zdajemy sobie sprawę, że nie wszyscy będą chcieli lub będą mogli pojechać z nami autokarem. Umożliwiliśmy Wam wybranie dojazdu własnego. Jeśli wybierzecie własny transport, koszt wyjazdu zostanie zredukowany o 200PLN

Kto będzie na wyjeździe. Czy uczestnicy SnowMotion są normalni?

Pomysł organizowania wyjazdów pojawił się w skutek chęci zapewnienia naszym znajomym lepszych warunków, mniejszym kosztem i taki cel nam przyświeca.
Ludzie, którymi się otaczamy to grupa pozytywnie zakręconych osób, każdy z własną, unikalną osobowością. Nie wiemy czy są do końca normalni, zapewniamy Was jednak, że są to ludzie otwarci i ciekawi, w towarzystwie których przeżyjecie niejedną dziką imprezę a w razie potrzeby na pewno przyjdą Wam z pomocą. Jak mówi jedno staropolskie przysłowie: do tańca i do różańca 🙂

Nie mam swojego sprzętu. Czy mogę wypożyczyć go na miejscu i za ile?

Dzięki współpracy ze SKISET mamy dla Was specjalne rabaty na wypożyczenie sprzętu na miejscu. Rezerwując wyjazd wybierz z opcji dodatkowych sprzęt jaki cię interesuje.
Równocześnie chcielibyśmy Was poinformować, że nawiązaliśmy współpracę ze sklepami sportowymi, które zaoferowały nam sprzęt do testowania. Będzie mieli możliwość sprawdzenia różnych desek na ośnieżonych stokach. W założeniu sprzęt może być testowany tylko raz przez jednego uczestnika, zależeć to jednak będzie od ilości chętnych chcących sprawdzić narty czy snowboard.

Ile mogę zabrać bagażu?

Jest to jedno z najważniejszych pytań, na które odpowiedź MUSI znać każdy z uczestników naszych wyjazdów.
Obostrzenia, które wprowadzamy, kierowane są tylko i wyłącznie Waszym dobrem. Nie chcemy żebyście czekali przy autokarze dłużej niż jest to wymagane, kiedy kierowcy będą walczyli ze zbyt dużymi lub ciężkimi walizkami.

Bagaż może składać się:
– bagaż podręczny – max 5kg
– bagaż główny – max 20 kg (przekroczenie tego limitu kosztuje 200-500 PLN [w zależności od wagi bagażu]). Bagaż główny musi być zapakowany w miękką torbę, miękką walizkę lub miękki plecak. Nie akceptujemy twardych walizek samolotowych.
– JEDNĄ parę nart LUB deskę snowboardową.

Do pokrowców ze sprzętem NIE WOLNO wkładać absolutnie nic, poza samym sprzętem. Wszelkie napoje, jedzenie i ubrania będą wyciągana i zostawiane przed autokarem.

Prosimy, zrozumcie. Jeśli nie będziecie się stosować do wagi podanej powyżej, utrudni to życie kierowcom, organizatorom a przede wszystkim Wam- uczestnikom. Nie jest to nasz pierwszy wyjazd i, uwierzcie nam, wszystko co jest Wam potrzebne w górach, zmieści się w w/w limitach. W przejściu nie mogą leżeć żadne bagaże, a toaleta ma być wolna od sprzętu. Zależy nam, żeby podróż przebiegła w miłej atmosferze i komfortowych warunkach.

Z jakich miast odjeżdżają autokary?

Naszym miastem bazowym jest Wrocław i też z tego miasta mamy najwięcej uczestników. Z racji na ekspansje działalności, niektóre wyjazdy będą również miały miejsce z Warszawy, Poznania, Łodzi, Krakowa czy Katowic. Wszelkie informacje na ten temat znajdzie na naszej stronie w opisach wyjazdów.

Co zawiera się w cenie i dlaczego tak tanio?

Przy każdym wyjeździe jest dokładna rozpiska co zawiera się, a co nie w cenie wycieczki. Zazwyczaj wygląda to jednak następująco.
W cenie:
– SKIPASS, zakwaterowanie, ubezpieczenie, transport, szkolenie z topowymi, polskimi snowboardzistami w snow parku, testowanie kamer GoPro, testy sprzętu, zniżki w klubach, restauracjach, itp.
Cena NIE OBEJMUJE:
– wyżywienia oraz kaucji zwrotnej za apartament i autokar ( zazwyczaj 50 Euro)
Stawiamy na minimalne marże dla biura, jednak na większą ilość osób na wyjeździe. Pozwala to zredukować cenę do bardzo interesującego z Waszego punktu widzenia poziomu.

Jak wyglądają apartamenty?

Nie jest to Hilton ani Intercontinental, jednak zapewniamy, że nie wysyłamy Was pod cieknące dachy 🙂 Pensjonaty jakie wynajmujemy są przez nas sprawdzane i gwarantujemy Wam warunki nie uwłaczające niczyjej godności. Apartamenty są 2-8 osobowe, z pełnym wyposażeniem kuchni. Zdjęcia każdego z nich możecie zobaczyć przy interesującym Was wyjeździe.

Czy mogę zapisać się na szkolenie Ski/Snb na miejscu?

Ilość instruktorów jaką zabieramy na wyjazdy jest dopasowana do ilości osób, które zapisały się na szkolenie poprzez stronę www. Czasem zdarza się jednak, że w jakiejś grupie znajdzie się jedno lub dwa wolne miejsca. W takiej sytuacji nic nie stoi na przeszkodzie aby zapisać się już na miejscu. Pamiętaj jednak, że dopisanie się na miejscu wiąże się z wyższą ceną szkolenia – 700PLN.

Nie jestem studentem! Czy mogę z Wami jechać?

Na nasze wyjazdy jeżdżą głównie ludzie w wieku 20 – 35 lat. Nie mamy górnej granicy wieku – najważniejsze jest to czy odpowiada Ci atmosfera naszych wyjazdów – integracja, zabawa, masa imprez, luźny rozrywkowy klimat a do tego bardzo dużo jazdy na nartach i snowboardzie od samego rana – nie odpuszczamy:) Jeżeli zgadzasz się z naszą dewizą – „ciut za mocno – tak jak lubimy” – nasze wyjazdy są dla Ciebie!

Witamy na stronie SnowMotion

O nas

SnowMotion to firma organizująca tanie wyjazdy na narty i snowboard. Jesteśmy pasjonatami sportów zimowych, aktualnymi oraz „wyrośniętymi” aktywistami społeczności akademickich. Na swoim koncie mamy ogromną liczbę zorganizowanych imprez, krajowych jak i międzynarodowych, wyjazdów oraz innych meetingow o różnej tematyce. SnowMotion to nie tylko wyjazdy studenckie, każda osoba młoda duchem z pewnością się u nas odnajdzie.
Nasza misja to: „Tworzymy niezapomniany klimat naszych wyjazdów, skupiając dookoła nich ludzi mających podobne pasje oraz chęć doświadczania nowych przeżyć każdego dnia”
0
Zadowolonych Klientów
0
Lat doświadczenia
0
Zrealizowanych wyjazdów

Jak się nas dodzwonić?

+48 881 653 315
Na pewno oddzwonimy

Gdzie nas znajdziesz?

ul. Powstańców Śląskich 5/106
53-332 Wrocław

Kiedy pracujemy?

10.00 – 16.00
Poniedziałek – Piątek